2019年09月




قصص سكس امهات مع طالب
 سكس عربى, سكس امهات, ءىءء, سكس امهات عربى, نسوانجى, سكس مصرى,
انا اسمي محمد عندي 25سنه قصتي بدات من حوالي 8 سنين. كونت لسه طالب في اوله ثانوي وكونت كل الناس في العماره بتحبني ودايما كان امهات صحابي يشتكو من ولادهم ل امي ويقولو نفسنا عيالنا يبقا زي محمد كان ليا واحد صاحبي اسمو اسمه ساكن في الشقه اللي فوقنا في العماره وكان معايا في نفس السنه بس في مدرسه تانيه ولدها استاذ احمد عندو 38 سنه شغال في السعوديه وبينزل كل سنه شهر او شهرين ولدته مدام مني عندها 35سنه بس من النواع. الشعبي اللي حاجه كده قصيره بزازها زي الشماميه وطيزها زي الجيلي كده وهي ماشيه بتحب الهزار اوي بتلبس دايما في البيت شورت وبدي معندهاش غير اسامه
,سكس محارم, ءىءء, سكس امهات 2019, افلام سكس حيوانات, قصص سكس,

في اجازة اخر السنه اسامه طلع بماده وكان لازم ياخد دروس فيه عشان يعدي السنه وكانت مني خايفه من احمد ابو اسامه لينزل اجازه ويعرف ان ابنو طلع بماده كلمت مني امي بتحكي معاها زي كل يوم وقالت ليه علي مشكلة اسامه راحت امي :قالت ليه خلاص يا مني محمد يزاكر ل اسامه ده محمد جايب في الماده دي مقفلها ناقص درجتين ويقفلها
مني: و**** طيب كويس حته عشان احمد ميحسش با حاجه عشان هو نزل الاسبوع الجاي ولو جبت مدرس هنا هياخد بالو وانتي عارفه انا مش عاوزه وجع دماغ
امي :لا خلاص انا هقول لمحمد واخليه يطلع ل اسامه يعقد يزاكر معاها الماده متخفيش
رجعت من بره لقيت امي بتقولي اتغداء واطلع ل اسامه زاكر معاها مادة اللي سقط فيه.
انا: ماشي حاضر
دخلت اتغدات واخدت شور. وطلعت لبست سويت بنس وتشيرت ورحت طلع عند اسامه خبط علي الباب فتحت مني
مني :اهلا يا محمد اتفضل
دخلت امال في اسامه يا طنط ماما قالت ليا ان انا هزاكر انا وهو. الماده اللي وقع فيه
مني: اه اسامه في الحمام بياخد شور بس انتا عارف الجو حر وراحت وخدني لحد اوضة اسامه بس وهي ماشيه كانت لبسه بنطلون ليجا اللي ماسك ده. اسود وكانت لبسه بدي ابيض بس اي وهي ماشيه طيزها حاجه خطيرها انا مكنش في حاجه في دماغي غير ان انا ببص بس عليه دخلت الاوضه فوقت من سرحاني في طيزها علي صوتها وهي بتقولي اي محمد بكلمك انتا فين تشرب اي
انا: لا شكرا يا طنط ئ
مني: لا ازاي هجيبلك كيك وعصير ماشي
انا: ماشي يا طنط
بس هي كانت باصه علي زبه وهو قف لما كونت سرحان في طيزها
طعت من الاوضه وهي ماشيه بردو عنيا كانت هتتطلع علي طيزها الجامده اللي حز لاندر باين من تحت البنطلون وشويه لقيت اسامه داخل ومعاها صنبه فيها العصير والكيك وسلام عليا واعقد نضحك ونتكلم. شويه بعدين قالي اماما اقالت محمد هيزاكر معاك
انا" اه هزاكر معاك فين الكتاب.
اسامه "قالي اهو ولو احتاجنا حاجه ناقصه في الماده هنحيبها من النت واقام جاب الاب توب بتاعو وفتح النت لقيت فيديو شغال اول ما فتح الشاشه كان طفيها بس لقيت فيلم سكس واحده ماسكه زب واحد واعقده تمص فيه
اسامه "اي ده سوري يا محمد بس انتا عارف بقا انا لوحدي مش واخد علي حد يعقد يزاكر معايا
انا "لا ولا يهمك
واعقدنا نزاكر ساعتين ولحد ما لقيت اسامه بيقولي انا زهقت تاجي نلعب بلاستيشن
انا "اوك يلا
رواحنا نلعب شويه ولقينا باب الاوضه بيفتح مني دخله علينا بتقول اي خلصتو ولا اي
اسامه "اه يا ماما. وبنلعب شويه
مني "ماشي
كل ده. اسامه ومني بيتكلمو وانا مراكز في الفلق اللي في النص اللي باين من البنطلون بتاع مني فلق كسها التخين واضح اوي مجسم كمان
مني " تفوقني تاني من سرحاني فيه محمد تشرب نسكافيه معايا انا هعمل ليا وهعمل ل اسامه عصير
انا "ماشي ماشي يا طنط رحت طلعه بره الاوضه
لقيت اسامه في اي يا عم انتا غريب احنا صحاب خليكي عادي زي ما تكون في بيتك ****
انا "اكيد طبعا يا اسامه واعقدنا نضحك
لقيت اسامه بيقولي اي معندكش موزه ولا اي
انا " لا معنديش
اسامه "ليه كده مفيش احسن من الموزز يابني
انا "مفيش هو انا لقيت واقولت لا
اسامه "خلاص تعالي معايا النادي في بنات هناك صحابي يامه هعرفك عليهم
انا "ماشي
شويه وجابت مني النسكافيه والعصير وبردو كان شكل كسها مخليني مش علي بعضي وشويه اسامه قالي انا رايح الحمام واقام روحت انا علي الاب توب بتاعو ودخلت علي الفيديوهات لقيت اكتر من ميت فيديو سكس بدون قصد شغلت واحد والصوت بتاع الفيديو اشتغل عشان لما كونا بنلعب كوره هو رجع الصوت بعد لما كان طافيه ولقيت نفسي مش عارف اقفل الصوت ازاي. لقيت فحاء ايد بدوس علي زرار الصوت ببص لقيت مني وراحت طلعه بره الاوضه انا من الصدمه والاحراج لقيت نفسي بجيب عرق وحاسس ان البنطلون اتبل لقيت اسامه داخل عليا قالي اي مالك يابني قولت ليه مفيش انا هنزل ماشي
اسامه "خليك يا بني
انا" لا هنزل عشان تعبان وعاوز انا
قالي خلاص براحتك. ورحت اقايم طلع من الاوضه لقيت مني اعقد في الانتريه حطه رجل علي رجل وبتفرج علي التلفيزيون وبتلعب في شعرها وبتهز في رجلها
روحت لحد الباب ورحت نزل اول ما دخلت الشقه روحت علي الاوضه بتاعتي قفلت الباب واعقد بفكر مني هتقول. ل اسامه ولا هتقول. ل امي خلاص هجيب مدرس ل اسامه عشان شافتني بتفرج علي السكس وكده بس اي ياعني ما اسامه هو كمان بيتفرج وده الاب توب بتاعو
واعقدة لحد اخر اليوم في الاوضه واعده اسبوع مش بطلع عند اسامه ولا امي كلمتني في حاجه. واسامه رن عليا كذه مره وانا مكنتش برد عده الاسبوع وكونت نزل لقيت مني ولبسه شيك اوي بنطلون جينز وفيزت عليه زي القميص ونزله
مني "ازيك يا محمد عامل اي مش بتاجي تزاكر ليه مع اسامه ولا هو ضايقك قولي
انا " لا و**** بس قولت يمكن هو مفهمش مني
مني"لا ده بيقول انا مكنتش بفهم الماده دي لكن لما محمد اعد معايا بدات افهم
انا "طيب انا هجيلو حاضر
مني "خلاص هنستناك انهارده اصل بابا اسامه منزلش الاجازه بتاعتو عشان زميلو حصل ليه ظروف هياخد الاجازه دي والاجازه التانيه مع بعض. وانا دلوقتي رايحه البنك اسحب فلوس
انا "ماشي يا طنط ربنا يحيبو ليكم بسلامه يارب اي خدمه اقدر اقوم بيه
مني " لا يا حبيبي ربنا يخليك
ورحت انا سيبها وطلع سلمتين وهي نزلت. فضلت ابص علي ظيزها وهي نزلها علي السلم جيلي بيتهز طلع نزل لحد ما اختفت من قدم نظري
روحت دخلت البيت ملقتش حد في البيت فتحت الاب توب بتاعي واعقدة اتفرج علي سكس واضرب عشره. علي طيز مني جبتهم مرتين لحد ما لقبت نفسي مش اقدر روحت نايم صحيت علي امي وهي بتقولي مني بتكلمني علي الموبايل بتقولك يلا مش هتتطلع ل اسامه
انا "حاضر هقوم اخد دش واغير هدومي واطلع حاضر
طلعت من غير ما اتغداء. خبط علي الباب لقيت مني واحده تانيه خالص فرده شعرها علي كتفها. ولبسه بدي سبعه مبين الفلق بتاع بزازها ولبسه شورت واسع بس فوق الركبه وحطه مونيكير احمر علي ايدها ورجلها بس اي حاجه كده قشطه روحت داخلت لحد اوضة اسامه سلامنا علي بعض. واعقدنا نزاكر وانا هايج على مني. من ساعة ما شوفتها بره روحت قولت ل اسامه انا عاوز اشرب
اسامه " اقوم انتا يا محمد هو انتا غربب
روحت اقايم احيب ميه من الثلاجة فى المطبخ واتفرج تانى على رجليها وطيزها فاتحت الباب ورحت اجيب ميه سقعة من الثلاجة
روحت وانا معدى لقيت مني موطيه في المطبخ بس المره دي كانت لبسه فستان اصفر لحد الركبهو والاندر باين ورجليها كلها باينه قعدت اتفرج شوية روحت دخلت المطبخ علشان مش تاخد بالها. زي كل مره وفتحت الثلاجة وجبت ازازة ميه وقفلت الثلاجة وبعدت شوية عنها علشان اقدر اشوف مني وهى موطية ولما شوفتني عملت نفسى بشرب ميه وانا واقف بتفرج عليها راحت قامت مني وقفت وبصتلى وقالتلى اي يا محمد اسامه عامل اي بيزاكر ولا بيلعب وانا مركز اوى مع فلقة بزازها لقتها بتقولي اي يا محمد سرحان في اي
انا" ولا حاجه يا طنط
مني "ولا حاجه ازاي انتا عنيك كانت على الاندر بتاعى وشايفك وانتا بتتبص عليا وانا موطيه مش كده
كانت صدوم جدا ان مني بتكلمنى كده وانا شاب مراهق معنديش تجربه مع اي بنت فما بقا بست زى مني جميلة وجسمها كرباج كده طبعا انكسفت جدا منها ودخلت قعدت مع اسامه وكل تركزي في مني اللي هموت وانيكها لقيت نفسي بقول ل اسامه
انا اقايم انزل عشان رايح اجيب حاجات ل ماما من عند خالي ولو كده نكمل الباقي بكره
اسامه " معليش بكره لا يا محمد عشان طلع انا والموزه ماشي
ضحكت انا وهو قولت ليه خلاص ماشي **** يسهلو ورحت سيب اسامه ونزلت اعقدة في الاوضه بفكر في كل كلمه قالتها مني لحد ما طلع الصبح عليا وانا مش عارف ازاي منمتش لحد ما صحيت علي العصر لقيت امي بتقولي مني بتقولك اسامه في حاجات وقفت معاها. وعاوزك تتطلع ليه عشان تفهمهلو. وانا لسه هقولها بكره لقيت امي بتقولي وهو مستناك فوق عشان هو خارج بليل معليش يا محمد الجران لبعضهم معليش وطنطك مني محترامه وكويسه معانا
انا "حاضر اماما هطلع ليه قومت خدت دوش وطلعت وخبطت علي الباب لقيت مني. فتحت الباب وهى لابسه جلابيه بيتى لونها اسود وهي بيضه بياض الثلج وكانت الجلابية ضيقة جدا عليها وتحدد كل جسمها بالكامل وكانت تحت الركبة بشوية
فتحت مني الباب وانا ببص اليها نظرة من فوق لتحت نظرة فاحصة لكل شىء فى جسمها نظرة رجل الى ست بل الى ملكة جمال
والحق يتقال ان مني كانت ملكة جمال بالفعل فى كل شىء
مني : - ايه يا محمد متدخل هتقف تبصلى كده كتير ايه عجبتك ولا ايه ؟
انا : سرحان في منظرها الجامد
مني "اي يا حمو عجبتك ولا ايه
انا " لقيت نفسي برد بقولها طبعا عجبتينى وعجبانى من زمان اوي
مني "ههههههه يبكاش ادخل ونشوف الموضوع ده بعدين
دخلت انا ورايح علي اوضة اسامه زي كل مره لقيت مني بتقولي رايح فين اسامه مش هنا
انا "ازاي دي ماما قالت ان اسامه مستنيني فوق
مني "لا ما نزل
انا "طيب انا هنزل ولما ياجي هطلع
مني"لا استنا انا عاوزك تعالي
ورحنا اعقدنا في الانتريه واعقدنا نتكلم عادي وهزارنا وكانت بتضحك من اقلبها
, صور سكس مساج, صور نيك, صور سكس HD,

مني " تصدق مضحكتش كده من زمان يا حمو
انا "ليه كده ده حته ضحكه بتاعتك جميله
مني " ههههه بس يا بكاش بطل باكاش
كونت مفكره الرجاله كلهم ناكدين
انا : - وهما الرجالة مش بيهزروا وبيعملوا كده يعنى وهو عمو احمد واسامه مش بيعمل كده معاكى
تضحك مني وتقول
مني : - هو فين عمك احمد مش فاضى غير لشغله وبس تصدق يا حمو عمره ما عمل معايه اللى انت عملته دلوقتى انتا ضحكنتى اوى ربنا يخليك ليه يا حمو وخدتنى فى حضنها اوى
فى الوقت ده حسيت بمني اوى حسيت انها فى فى قمة جمالها وفى قمة انوثتها لكن جوزها مش معاها وسيبها لوحدها بيسبها دايما وبعدعنها بيجى اجازه ومن الحضن ده اتغيرت تماما بعدالحضن ده حضنت مني اوي وجسمى لمس كل جسمها كانت بزازها الجميلة الكبيرة تلمس صدرى وبطنها تملس بطنى وزوبرى يلمس كسها وهى تضع خدها على كتفى وتلف يدها حولين وسطى وانا احضنها جامد والف يدى على ظهرها من الخلف فوق طيزها بشوية كان حضن حلو اوى وفى الوقت ده طبعا زوبرى وقف ومشيحست بيه لما وقف ولمسها لقيت مني قمت وراحت جاريه علي الاوضه بتاعتها. وقفت عند الباب وبتشاور بصوبعها بتقولي تعال وروحت على طوال لحد باب الاوضه كانت مني دخلن وقفت وراحت زقني علي السرير وبدات تخلع ملابسها و قلعت مني الجلابيه البيتى وكانت تلبس تحتها اندر وبراه لونهم موووووف اووووووف انا شوفت كده زوبرى وقف اوى وانا بشوف جسمها ومش مصدق اول مرة فى حياتى اشوف ست حقيقى مش فيليم سكس بتقلع قدامى مني وطلعت بزازها طلعت مش لبسه براه بجد بزازها زى القشطة بيضة اوى كانت بزاز مني كبيرة اوى بالنسبالى وقتها وحلمتها وسط وكانت الهاله اللى حولين حلمتها صغيرة وجميلة اوى وكانت حلمات مني واقفة اوى وبزازها مشدودة اوى لفت مني واعطتني ضهرها وبدات تنزل الاندر الموف من على طيزها وكسها كان الاندر يتنزل من بين رجليها وقلبى يدق دقات كثيرة اوى لحد ما نزلتو علي الارض نطت مني فوقي على السرير و بقت بتبوس بعنف قوى و بتشد شفايفي و لساني بره بوقي و نزلت على جسمي لحس لغايه ماوصلت لزبري
مني : زبرك سخن مولع
انا"انتي اللي ولعتي يا طنط
مني"بلاش طنط دي يا حمو
نزلت مني على ركبها و بدأت تلحس راس زبري بلسانها
انا : لسانك حلو قوى
مني ماكنتش قادره ترد لأنها دخلت زبري فى بقها و بدأت مص
مسكت راسها و بقت بلعب فى شعرها و هى بتمص زبري و بنزل ايدي على ضهرها لغايه ماوصل لطيزها و اول مالمستها زبري علي اخرو وهي بتمص جامد اوي
مني : امممممممممممممم
قومتها و بقت واقفه قدامي و حضنتهاو زبري بيحك فى كسها من قدام و ايدي لسه بتلعب فى طيزها و بعدين نيمتها على السرير.و نزلت ابوس فيه وانا مش عارف لقيتها بتقولي ما تنزل تلحس كسي ياحمو
انا "معرفش الحس
مني "حرك لسانك عليه اكنك بتلحس جيلاتي فهمت
نزلت الحس كسها . كان كسها عليه شعر خفيف و اول مانزلت لقتها بتقولي شد شعر كسي بسنانك بدأ ت بسناني شدت الشعر ده و ده خلاها تهيج جامد
مني : بتعمل ايه يا حمو هموت منك
بدأت الحس كسها و حركت ايدي كمان على كسها و طيزها و هى بدأت تهيج جامد
مني : اححححححححححححححح
انا" ابطل لحس
مني: لاكمل لحس ياحمو
انا بلحس كسها جامد اوي اوي لحد ما لقتها بتقولي انا ام صاحبك شرموطة زبرك . كمل لحس بقى يا حمو عاوزك تقطع كسي
نزلت كملت لحس فى كسها
مني : كمل لحس. لحسك جامد
لقيت نفسي برد عليه بنفس اسلوبها وبقولها
انا : كفايه يا شرموطة
روحت قايم وقفت راحت ماسكة مني زبي وبدأت تمشى زبري على شفايف كسها وقالت انزل ارضع في بزازي روحت نزلت ارضع بزازها و هى عماله تتأوه مني
مني : عايزاه ابقا لبوة. يا حمو علي ايدك
ثبت نفسي و زبري واقف على شفايف كسها و بدأت مني تتحرك فوق السرير علشان زبري يدخل فى كسها و دخل راس زبري بس
مني : اححححححححححححح
انا" ادخلو ولا اطلعو
مني "دخلو بسرعه يلا
انا "بدخل واطلع زبي
مني : انتابطيئه قوى ليه كده
نزلت بجسمي عليه بحركه سريعه ودخلت زبري كله فى كسها
مني : خخخخخخخخخخ. اوي اوي نيكني انا متناكه كسي تعبني وجوزي مش حاسس
انا بقت فوقها و بيبوسها من بوقها و بطلع و بنزل بجسمي عليها و فضلت ا كده ربع ساعه و بعدين لقتها غيرت الوضع وطلعت راكبت هى فوقي و بدأت تتنطط فوق زبري بسرعه كبيره و هى بتتأوه
انا: بالراحة يا شرموطة
مني: مش قادرة اتحكم فى نفسى
كانت بلعب فى حلماتها و بشدها لتحت لما هى تنط لفوق و العكس علشان تهيج زي ماكونت بشوف في الافلام لغايه ما مني جابتهم اكتر من 3 مرات
انا : يخربيتك انا قربت اجيب
مني : يخربيتك انت انا كسى ورم
انا : هاجيبهم يا متناكة
مني : هاتهم فى كسى
انا: خدى

,صور سكس  ,صور بزاز , مشاهدة صور سكس, صور سكس اجنبى

مني : احححححححححححححححححح
نزلت مني من على زبري و اللبن بيخرج من كسها
مني: تعالى الحمام يا حبيبي عشان تستحمها روحنا لحد الحمام ودخلنا تحت الدش كان المنظر مثير جدا و الدش شغال و اناواقف تحت و المايه نازله على جسمي وجسم مني نزلت مني على ركبها قدام زبي وبدات تمص زبري وانا بدات العب فى شعرها و بعدين قومتها و بقت هى اللى واقفه تحت الدش و انا اللى نزلت على ركبي بلحس كسها
انا : كسك طعمه جميل قوى
ماما : اممممم الحس كس ام صاحبك
كانت مني فى عالم تانى من حركات لساني على كسها و مغمضه عنيها وبتقولي كمل يا حمو الحس فى كسي لغايه ماطلعت اه اه اه من مني و اترعشت و حسيت انها هتقع لكن انا سندتها بأيدي و طالعت و انا شايلها بين ايديي و نيمتها على السرير كانت ابتدت تفوق شوية
انا : ايه يا مالك تعبتي
مني : انت رجعتنى لورا عشرين سنة يا محمد
انا : عجبتك يعني
مني : ههههه لا انتي عيل صغير لسه
انا: برضه بتقولى عيل صغير ده انا لسه فاشخك
مني : اه ده انت من سن ابنى
انا : من سن ابنك و فاشخك يا شرموطة
مني : ااااااااااه فشختنى فعلا
انا : مبسوطة يا مني
مني : انا عمرى ماتبسطت كده فى حياتى . المهم انت مبسوط يا حبيبى
انا : انا مبسوط علشانك يا حبيبتى
مسكنا احنا الاتنين بعض و غابنا فى بوسه . شفايفنا ماسكه فى بعض و جسمنا لازق فى بعض . و ايدي اتحركت على جسمها كله لغايه ماوصلت لطيزها و قعدة العب فيها و ايديها بتتحرك على ضهري و بترجع تمسك راسي علشان توجه شفايفي على شفايفها و لسانها بيتحرك فى بقي سابناا بعض علي صوت الموبايل وهو بيرن كانت امي هي اللي بترن
انتظرو باقي الاجزاء
سكس, سكس عرب , سكس امهات, سكس محارم, سكس مترجم, افلام نيك, سكس اخ واختة


كان اخي وصار عشيقي بأرادتي

اسمي رنا وانا صاحبة جمال ساحر وصوت حذاب مواصفاتي
طولي 170 وزني 55 بيضه البشره والجسم عيوني خضره وشعري اسود طويل لحد طيزي
انا متزوجه من خمس سنين وزوجي كان زوج مثالي لحد ما تعرفت على عشيقي
المهم سرخيانتي لزوجي هو ان زوجي زبه صغير وبكب بسرعه ومابعرف يداعب ماراح طول عليكم
……………..
انا من سنتين دخلت شات دلع وتعرفت على شب متل اي بنت بتدخل شات او انترنت تعرفنا على بعض وماكنت متوقعه انو راح يدوم التعارف بينه ….كان اسمو احمد عمرو 30وعاهدني ب**** انو اخي مو اكتر وكنا كتير مرتاحين متل اي اخين بيبيت واحد وكنت كل ما ادايئ اشكيلو همي كونو اخ وهو كان يسئلني عن اي شي بدو يعرفو وعن الجنسس وكنت اجاوبو كونو عزابي وانا اختو متزوجه وكنت اشكيلو عن زوجي وانو مو متعني بسكسس واني بضل مولعه حتى انو بس كنت احكيلو عن زوجي وهوينيكني وانا مابستمتع كان زبه يوقف ويحكيلي انو واقف ويخليني احكيلو واغنجلو حتى يكب عالجوال …بس كنت انا احكي ومابعلم انو بفرك بزبه ….بيوم اعطاني عنوان بيتو وحكالي از اختي رنا بتحب تزورني بيوم من الايام المهم…..فكرت اروحلو عالبيت كوني اختو بعهد الللله رحتلو عالبيت وكان الجوووو برد كتير ومطر وانا كنت لابسه بنطلون جينززز وبلوزه بدي وجاكيت طويل ….وصلت بيتو ورنيت جرس الباب طبعأ احمد ماعمرو شافني ولاحتى صوره بس كنت احكي معو جوال فقط …بس فتح الباب حكالي نعم اتفضلي شوبدك حكيتلو احمد …حكالي اه نعم انتي بتعرفيني …حكيتلو اه ولو وهل يخفه القمر ضحك وحكالي بلا مزح مين انتي حكيتلو هيك عالباب ..مارضي يدخلني عالبيت غير لمه حكيتلو انا رنا احمد ضحك هههههههههههههه ياهلا وغلا خيتي اتفضلي اهلاوسهلا فوتي …دخلت بعد ماطمنت انو احمد مو تاع هالشغلات من كلامو
قعدنا نص ساعه واخدنا الحكي والسؤال عن الحال والاحوال بعدين حكالي تشربي قهوه رنا حكيتلو اه بس انا بعملها احمد .دخلت اعمل قهوه حكالي احمد رنا الجو دافي اشلحي الجكيت …حكيتلو لالالالالا مو لابسه شي تحتها مابدي مرتاحه هيك اصر عليه اني اشلح الجكيت وانويجيبلي بلوزه منو البسها ع البدي
شلحت جاكيتي ولبست بلوزت احمد كانت بلوزه بسحاب من قدام رجعت عالمطبخ اعمل قهوه واحمد معي وهو ماسكني من خصرتي وبحكيلي و**** واخيران شفتك يا ملاكي
اناصرت اعمل قهوه واحمد وراي وفجاه ضمني وباسني وهوبشدني الوبقوى حكيتلواحمدمالك ابعدعني ابليز عيب هيك حكالي رنا خيتي مالك انا اخوكي ومبسوط مشاني شفتك بعد 6شهور من تعارفنه حكيتلو ولو بس ابعد بعد احمد عني
وزعل من ردت فعلي وانا ماحبيتو يزعل مني رجعت وحكيتلو ضمني يااخي وهو ماسدق ضمني بقوه للمره التانيه بس هالمره نزل سحاب البلوزه لتحت ودخل راسو بين بزازي ويفرك براسو ببزازي بقوى وانا ماحسنت ابعدو صرت اصرخ واحكيلو خلص احمد بكفي خلينه نشرب قهوه هو طلع فيه وحكالي ماشي بس بدي تحطي اصبعك فيها
حكيتلو ماشي يا سيدي ومشينه عالصالون مشان نشرب القهوه وانا ماشيه قدامو كنت اسكر بسحاب البلوزه الي احمد نزلو بس احمد شافني بسكرفيه حكالي خليه مالك خجلانه من اخوكي بزعل منك هسا طبعا انا خفت من زعلو تركتو مفتوح وصدري بارز من البدي قعدنا وحكالي حطي اصبعك بالقهوه يلا انا حطيتو بس اطلعتو حكالي دخليه بتمي بدي الحسو انا ستغربة وحكيتلوىلالالابمسحو بمحرمه اصراحمدانويلحسوواناخفت من زعلو وحطيت اصبعي بتمووصاريمصو كأنوبمص مصاصه وانا كنت مدايقه من تصرفو وحكيتلواحمدخلص طلعت اصبعي من تمو وحكالي دوري انا ضحكت وحكيتلو شودورك احمد حكالي بدي حط اصبعي في فنجانك وتمسحي اصبعي قبل ما احكي اي كلمه حكالي بزعل منك حكيتلو ماشي دخل اصبعو بلقهوه ودخلوبتمي وصرت الحسووهويحكيلي رخي تمك كانك بتمصي مصاصه ويدخلو ويطلعو بتمي هو بتنهدوبتاها حكالي غمضي عيونك وانتي بتلحسي اصبعي وانا رضيت عليه وماحسيت غير بيدو دخل البدي بتمسك بزي دغري فتحت وحكيتلواحمدلاء شوبتعمل حكالي غمضي بس رجعت غمضت ويدو بتفرك ببزي واليدالتانيه بتمي بمصفي الصابعها ………وبعدهيك ماحسيت غير باحمد بمص برقبتي وبفرك بزازي بيدو صرت اترجه فيه يبعد بس احمد كان متمكن مني لانو صار فوقي حكالي رنا حبي انا مولع عليكي حكيتلو ابعد انا اختك شو نسيت حكالي موناسي بس من نفسي انام معك حكيتلو مجنون انت ابعد عني ودفشتو عني وهو بعد عني

, سكس حيوانات, افلام نيك عربى, افلام نيك بنات,سكس حيوانات, سكس محارم,
بس شافني زعلت صار يبكي ويحكيلي ماانتي عارفه مالي اهل وانتي اختي ومابدك تحني عليه انا دغري ئلبي خاف عليه وحكيتلو شوبدك اعملك حكالي امص بزازك وكل اخ بمص بز اختو حكيتلو ماشي بس هيك ماتطلب مني شي تاني حكالي لاء ماراح اطلب شي تاني انا طلعت بزازي وحكيتلو مصهم صار يمصهم وانا اتوجع من المص لانو كان يمص بقوى رهيبه عمري ما شفتها نيمني عالكنبه ونام فوقي وبزي بتمو قعد يمص فيهم نص ساعه حتى انا ولعت وصرت بدي يعمل اكتر من مص بزازي هو يمص وانا مغمضه

, سكس عربى, سكس حيوانات, سكس محارم, سكس امهات, قصص سكس, سكس محارم, افلام جنس, سكس محارم,سكس حيوانات,

عيوني وماحسيت غير يدو بتلعب بكسي من تحت البنطلون صرت امنعو حكالي من نفسي رنا ابليز حبيبتي صار يلعب وانا تلذذت للعب بكسي حكالي كيف اشيل يدي انا ماجوابت بس عيوني هيا جاوبتو وعرف اني بدي اكتر حكالي تشوفي زبي ماحكيت بس حكالي راح تضلي ساكته طيب خدي واطلع زبه من البنطلون البجامه وحط يدي عليه وحكالي فركيه بيدك يلا رنا زبي الك وانا الصراحه عمري ما شفت متل هيك زب كبير وعريض مسكتو وصرت افرك فيه بيدي وهو صار تأوه اااااااااااااه اححححححححح رنا حطيه بين بزازك حطيه وانا كنت خجلانه لاني اول مره بعمل هيك ما رديت عليه حكالي طيب اشلحي بدي اعمل انا ….شلحت وصرت متل الطفل الصغير وهو كمان ..مسكني من راسي وحكالي انزلي مصي زبي متل الكلبه نزلت وصرت مصوبشراها ودخلو بين بزازي واحمد يغنج ويحكيلي يلا رنا مصيه اااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااخ ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااي وكانت كل ما اوجعو يضربني بزبه عوجهي وعابزازي …….بعدين حكالي احمد رنا شورائيك بزبي حكيتلو وانا امص فيه بيجننننن وابوسو وارجع امصو حكالي شوبدك منو غير المص حكيتلو بدي يفسخلي كسي حكالي وهو كمان نفسو يدخل جوووه كسك لرحم ويكب نارو جوه كسك بس راح يوجعك رنا حكيتلو زكاوتو بوجعو احمد مسكني احمد وحكالي تعالي حبي لتخت مشان ناخد راحتنا اكتر

, سكس محارم مصرى, سكس حيوانات, سكس اخ واخته

صورتها واعطت الفيديو لاخو زوجها

, نيك بنت, افلام سكس حيوانات, سكس عربى, افلام نيك, صور سكس, ءىءء,سكس حيوانات, سكس محارم, سكس امهات, سكس اخ واخته, سكس امهات, عرب نار,

اصدقائي الاعزاء اقدم لكم قصة جديدة اتمنى ان تستمتعوا بها لانها حقيقية ومثيرةرواها لي احد اصدقائي على النت وكان يوافيني بالتفاصيل يوميا وعلى مدى شهور واستجمعت الاحداث لاكتبها لكم يرجى عدم النسخ ووضع الردود اليكم الاحداث قرر سمير السفر الى لبنانرغم انه لم يمضي على زواجه من عبير سوى شهرين ونصف وفي يوم السفر ودع عبير واهله واوصاهم بزوجتهالجميلةالتي سوف تعيش معهم ورحل الاب والام وحسان الاخ الاصغر لسميرهم افراد العائلة حسان طالب جامعي ترك الدراسة بسبب الظروف التي تمر بها البلد ووجد عملا عند وليد بالسوبر ماركت ومع مرور الايام اصبحت علاقة حسانبصاحب العمل علاقة صداقةمن نوع خاص اصبح الاثنان يتكلمان كثيرا عن الجنس وخاصة الجنس المحرمبحجة انهم قرأوا عنه في النت من خلال القصص وفي احد الايام وبينما حسان كان نائما في سريره رأى كابوسا مزعجا ايقظه من نومه مفزوعا قام على اثره وذهب باتجاه المطبخ ليشرب الماء وعند مروره بجانب غرفة زوجة اخيه سمع انينا ظن في البداية ان زوجة اخيه تتألم وبعد قليل سمع اصواتا اخرى اهههه ام اه ام هنا اعتقد ان احدا عند عبير مما جعله ينظر من ثقب الباب وكانت المفاجئة عندما رأى عبير مستلقية على السرير مباعدة بين رجليها ويدها داخل البيجاما تحركها تدعك كسها ولم يحتمل حسان مايرى فهو دائما ماكان يشتهي عبي ر وينظر لاجزا ء جسدها خلسة اخرج زبه وصار يدعكه حتى اتى بشهوته على الارض ومسحها بسرعة واكمل طريقه للمطبخ وشرب الماء وعاد لسريره كان يحاول النوم لكنه لايستطيع فما رأه اليوم اقلق مضجعه عرف ان عبير محروقة تريد من يطفا لهيبها لكن هو لايستطيع وفي اليوم التالي وبينما كان في السوبر ماركت جالسا على الكرسي شاردا بما حدث ليلة الامس يستذكر ايضا كلام وليد عن قصص ******* وقرر ان يرجع ويفتح ذاك الموضوع وليد لاحظ اهتمام حسان بتلك القصص فاستخدم ذكائهليوقع حسان ليفصح عن مايجول بخاطره قال وليد هذه القصص حقيقية وحدثت معي قصة من هذا النوع ولكن لن اخبركحتى تخبرني من تشتهي من محارمك احمر وجه حسان وتلعثم بالكلام وقال لا لااحد مجرد استفسار كرر وليد الؤال مشجعا اياه على البوح وذكره بانه له تجربة شخصية مع محارمه فقرر حسان البوح واخبر وليد بما حدث وصار يصف له زوجة اخيه ضحك وليد وقال لن اخبرك شيئ هنا انزعج حسان وظن ان وليد ضحك عليه قال وليد سأريك اليوم شيئ لم تراه بحياتك وتناول التلفون واتصل باخته المطلقة رشا وقال سوف احضر انا وحسان مساءا احضري لنا عشاءا فاخرا ومشروب سوف نسهر سهرة مميزة اليوم واغلق وفي المساء اقفلا المحل وذهبا لبيت وليد الذي كان يعيش فيه مع اخته رشا فقط استقبلتهم رشا بابتسامة وبثياب مثيرة اطرق حسان وجهه عندما راها جلس الجميع حول الطاولة وبدأوا باحتساء المشروب وتناول العشاء لاحظ وليد ان حسان بدا ياخذ المشروب مفعوله معه قال وليد بتعرفي يارشا ان حسان يشتهي زوجة اخيه عبير ولكنه لا يستطيع مفاتحتها بالموضوع ضحكت رشا وقالت لاتحمل هم حسون عندي الموضوع بس يجب عليك ان تعرفني عليها تفاجا حسان من كلام الثنين وجرأة رشا قال حسان عنجد بتقدري تطبقيلي عبير واذا صار شو مابدك بساوي قال وليد لنا شرط بسيط اولا سندخل غرفة النوم ثانيا اريد ان انيكك امام اختي صعق حسان مما قاله وليد وشرد بام حصل معه منذ سبع سنوات وتذكر كيف ناكه زميله تيسير عدة مرات وبينما هو شارد يتخيل انه سوف يحصل على جسد زوجة اخيه بمساعدة رشا الواثقة وبين ان صاحب العمل يريد نيكه قال ووليد مابك ياحسان بم تفكر قال حسان لاشيئ انا موافق قال وليد اذا تعالو معي لغرفة النوم وفعلا دخل الجميع للغرفة وبدا الاثنا بقلع ثيابهم امام رشا ورشا تنظر اليهم نظرة لبوة ممحونة طلب وليد من حسان ان يجثي على ركبتيه واقترب بزبه الاسمر الضخم ليأمره برضاعته وفعلا صار يرضع بتمحن وخبرة ولا العاهرات القصة من تاليف المارد السوري حسن يرجى عدم النسخ قال وليد رشا احضري الكريم الخاص بنيك الطيز وبسرعة احضرت الكريم واعطته لوليد قال وليد لحسان تمدد على السرير وافتح رجليك كالنساء وفعلا فعل حسان ذلك وضع وليد على اصبعه قليلا من الكريم وعلى فتحة طيز حسان البيضاء الخالية من الشعر لان جسمه ناعم كالفتيات وصار يدخل اصبعه بفتحة حسان وبحركات لولبية يوسع الفتحة صار حسان يهيح ويتاوه وبعد قليل استل وليد زبه وادخله بطيز حسان وصار ينيك في البداية بهدوء وبعدها تسارعت حركاته وبا صراخ حسان يعلو ورشا تهيج وتتمنى لو ان الزب بطيزها لابطيز حسان اقتربت رشا وصارت تداعب زب حسان النائم وبدات برضاععته امام ناظري اخوها الذي لم يتوقف عن نياكة حسان لابل صار يصرخ ويتاوهكان المنظر سكسيا بامتياز اخرج وليد زبه من طيز حسان وشد اخته والقاها غلى السرير بجانب حسان ورشا سمراء طويلة القامة جسدها ممشوق كانت ترتدي شورت جينز ازرق وتيشيرت اسود حفر قلعها الشورت والكيلوت وانقض على كسها الحليق وصار يدخل لسانه ويحركه لتصدر عنها اهات دفينة تعلو رويدا رويدا توقف وليد لحظات ليطلب من حسان ان يشلحها التيشرت والستيانة ويرضع بزاز اخته امامه وفعلا صار حسان يتفنن برضاعة النهدينوبراس لسانه يداعب الحلمات مما هيج وليدمن منظر اخته وتأوهاتها هجم وليد وادخل زبه كاملا بمهبل اخته وصار ينيك بقوة وحسان يتفرج استمر المشهد دقائق وحان موعد القذف اخرج وليد زبه وصار يلعب به قليلا حتى تدفق شلال الحليب ليغرق به جسد اخته وطلب بعدها من حسان ان ياتي بشهوته بفم رشا لانها تحب ذلك وفعلا فعل وبعد انتهاء حفلة النيك تلك خرج حسان وعاد لبيته منهكا اقترب من غرفة عبير سمع صوت التلفاز عرف ان عبير سهرانة دق الباب ودخل رحبت عبير بحسان وجلس الاثنان يتحدثان واخبر عبير ان رشا اخت صاحب العمل ترغب بالتعرف اليها رحبت عبير بالفكرة قال حسان اذا بعد يومين اخذك لبيت رشا وودعها وذهب لغرفته ليستذكر مالذي حدث الليلة ونام من التعب وفي اليوم التالي اخبر حسان وليد بموافقة عبير التعرف برشا سعد وليد بذلك واخبر اخته وقال لها الكرة بملعبك وجاء موعد الزيارة اوصل حسان عبير لبيت رشا التي استقبلتها وكانه تعرفها من قبل وعاد للسوبر ماركت ارتاحت عبير لرشا وصارت تسر لها ان الشوق للجنس يقتلها فهي عروس جديدة وتشتهي النيك قالت رشا امرا جعل عبير تحمر عند سماعه قالت رشا في البناية هنا يسكن شاب نازح من الرقة وسيم جدا ويملك زبا لم ارى بكبر حجمه من قبل وانا لي علاقة معه واذا اردتي جعلته من يطفئ نار شهوتك ترددت عبير لابل رفضت الفكرة تماما قالت رشا وللك شبك لا تخافي لامن شاف ولا من دري وصارت تذكرها بكبر زبه وبعد نقاش طويل قبلت عبير وكان المعد بعد يومين في الثالثة ظهرا في بيت رشا وعندما رجع وليد سأل اخته عما جرى فسعد واخبر حسان بذلك وكانت الخطة في ان تصور رشا واقعة النياكة وتري الفيديو لحسان وفعلا جاء موعد نياكة عبير والرقاوي وكانت رشا تخفي جوالها بمكان مقابل السرير ليصور مايحدث دخل الرقاوي وعبير للغرفه وتكلما قليلا وبعدها اقترب منها لينزع عنها التيشرت والستيانة بهدوء ليخرج نهداها الابيضان المشدودان متوسطي الحجم في البداية كانت عبيرمتوترة لانها اول مرة تخون زوجها ولكن سرعان ماتلاشى الخجل بمجرد وضع الرقاوي شفتيه على حلمات عبير وصار يمرر لسانه بتروي ومن ثم بدا بالرضاعة زال كل الخجل من عبير وصارت تشهق وكانها تغرق اغمضت عيناها وصارت تتنهد وتتأوه وبعد قليل نزع عنها باقي الثياب لتظل عارية صار يقبل فمها يدخل لسانه فيه ومن ثم ينزل لصدرها يقبل هذا وباليد الثانية يفرك الاخر وينزل بلسانه على بطنها الممسوح وصولا للسرة يلحس وهي تصرخ نزل لكسها وردي اللون يدخل لسانه بين الشفرتين يداعب بظرها وهيي تتلوى وتصرخ ارجوك نيكني لا استطيع ان اتحمل هنا توقف الرقاوي وقلع بنطاله والكيلوت ليخرج ذالك الزب الضخم الذيافزع عبير عندما راته واقترب منها مباععدا بين الرجلين ليضعه بين اشفار كسها ويحركه دون ادخال ليزيد من تمحن عبير وصراخها راجية منه متوسلة ان يدخله بكسها الرطب سلفا من الشهوة التي تدفقت عندما لمس صدرها صار يدخل زبه بتأني حتى يعتاد كسها عليه لكبر حجمه وصار ينيك وعبير اه اه اممممممممم اه واستمر النيك وتعدت طرق ادخال الزب تارة تجلس عبير فوقه وهي تتحكم بالنيك واحيانا اخرى تاخذ الوضعية الفرنسية المهم كانت النيكة دسمة اطفات لهيب كس عبير وتواعد الثنان بعد اسبوع المهم عندما راى حسان الفيديو جن جنونه بجسم عبير واتى بشهوته على مقطع الفيديو وعدالساعات والدقائق حتى جاء موعد عبير والرقاوي والخطة هنا ان يختبئ حسان ووليد ببيت وليد ومفاجئة الرقاوي وعبير دخل الرقاوي وعبير الغرفة وعبير مشتاقة جدا لزبه الكبير وقررت هذه المرة ان ترضعه وفعلا قلعته ثيابه وقلعت ثيابها وصارت ترضع بتمحن وبعد دقائق اقتحم حسان ووليد الغرفة وجنت عبير وكادت تموت من الخوف وتوقعت ان نهايتها اقتربت على يد ابن حماها وصارت ترتجف وتبكي من الخوف صرخ حسان بعبير عم تنتاكي ياشرموطة ليش مابتحكي انك ممحونة انا شو عم ساوي تفاجئت عبيرمن كلام حسان وقالت ببوس ايدك بعمل اللي بدك ياه لاتخبر حدا فقال حسان طبعا بدك تعملي اللي بدي اياه وطلب منها ان تخرج زبه وترضعه ففعلت وناكها وجعل المعلم وليد والرقاوي ينيكانها امامه ومن وقتها الى هذا التاريخ زوجها مسافر والجميع ينيكوها وفي النهاية تقبلوا تحياتي وبانتظار ردودكم

سكس امهات, صور سكس, صور سكس متحركة, صور نيك, صور كس, قصص سكس,

↑このページのトップヘ