2020年06月

قصص سكس شرموطة تحبل من ابن اختها

, نيك عربى , افلام نيك عربى , عرب نار, سكس محارم ,

قصص سكس عربى شرموطة تحبل من ابن اختها الصغير , قصص سكس عربى ساخنة شاب مع خالته المحرومة اسخن قصص سكس محارم كيف حبلت من زب ابن اختها الشاب, قصص سكس ساخنة كيف انفردت بزب ابن اختها وحبلت منه قصص سكس نار
, صور سكس متحركة, صور سكس ,

اسمي هند وعمري 33 سنة ومتزوجة منذ 4 سنوات ولم اتمكن من الحمل بسبب ضعف
زوجي الجنسي فقرت احمل باي ثمن
وفي يوم حطرت ببالي فكرة
اتصلت باختي هناء وطلبت منها تبعث ابنها سعيد عشان يساعدني بغسيل السجادة
وصل سعيد وضيفته قهوة وعصير هريسة جهزتها مخصوص ونص كيلو مكسرات

, سكس اغتصاب, سكس المانى , سكس مصرى , قصص سكس,

قال سعيد يلا نغسل السجادة قلت استريح حتى اجيب لك بيجامه حتى لا تخرب
اواعيك لما تغسل السجادة دخل سعيد يغير ملابسه ولحقته خلسة وسفته وهو يشلح
بنطلونه وصرت امص شفايفي من الشهوة حصوصا ان ابن اختي سعيد شاب وسيم وعريض
المنكبين
جبت سطل مي وحطيت فيه مواد تنضيف وبلش يغسل السجادة
وانا دخلت غرفة النوم ولبست قميص نوم احمر فاقع ولبست ستيانة حمرا عشان
تبرز صدري الابيض الممتلي وحطيت احمر على شفايفي ورشيت عطر وصرت كاني عروس
بليلة الدحلة وناديت سعيد سعيد تعال شوي عايزيتك
ولما شافني صار يمص شفايفة قلت تعال حبيبي قرب علي بخجل وتردد قمت سحبته من
ايده للسرير وبسته بوسه من سفايفه وفي هاي اللحظة انفعل ومسكني من رقبتي
وصار يبوسني بشهوة ومتعة وشلح ملابسة وشفت زبه وكان طويل ومنتصب زي الحجر
, صور كس , سكس حيوانات , سكس كلاب , صور سكس متحركة,صور سكس ,
قلبني على السرير وصار يلحس كسي بسهوة وقام ومسكت زبه وصرت امصه وارضع
بشهوة نمت على ضهري ونام سعيد فوقي حط راس زبه على كسي ما عرف يدخله لانها
اول مرة بينيك فيها مسكت زبه ودخلت راسه في كسي وقلت يلا دخله دخله بقوة
وصار يفوت ويطلع شوي شوي وصار يسرع بالتدريج وااااااو شو لذيد وصار يسرع
وحسيت بمتعة وقلت يلا نينك اسرع اسرع وصار يدخله بقوة وسرعة ونزلت ميه كسي
وصار زبه يسحل في كسي من كتر السائل وصار اكتر مرونة ااااه يعيد زبك يجنن
يهبل بحبك حسيته رح يجيب ضهره قال رح يكب قلت كب في كسي دخل زبك للأخير بدي

,عرب نار, سكس حيوانات , سكس امهات , سكس اخ واخته,
حليبك في كسي اه اه آآآآه سعيد نيكني
وبعد شهرين تبين اني حامل وفرحت جدا وزوجي فرح جدا لانه فاكر الولد منه
وضل سعيد ينيكني واستمرت العلاقة حتى بعد ما ولدت وما قطعت علاقتي الجنسية
بابن اختي سعيد الا لما تزوج سعيد
وصرت افكر اجيب لابني اخ بس الاقي بديل لسعيد.

, سكس ام وابنها, سكس اخوات, قصص سكس,


نيك مرات عمي الخجولة


,سكس محجبات . افلام نيك , سكس اخ واخته , سكس كلاب,

أنا شاب مصري اعيش في منطقة مزدحمة لا يوجد لدي خبرة مع النساء ألا من مواقع السكس في يوم كنت قد ذهبت إلى صالة الجيم لاتمرن و عند انتهاء التمرين ذهبت للمنزل وأنا طالع على سلم وجدت مرات عمي سناء بندلعها سوسو وكانت بتغسل في الدرج فلما شفتها وقفت وانصدمت من منضر بزازها الملبن وكانت لا ترتدي اندر فضهر كل بزها فوقفت و دردشت شوي معها وأنا انضر الى بزازها الطرية فطلعت على بيت بسرعة قبل ما يبان زبي انو انتصب فطلعت روحت على حمام ضربت عشرة على منضر بزازها وكان نفسي امصهم فخلص روحت نمت وتخيلت احلا بزاز سوسو على زبي الكبير فقررت اني تاني يوم انيكها نمت ولما صحيت فطرت وروحت على الجامعة صراحة شتت تفكير صرت طول الوقت اتخيلها قدامي فلما روحت كانت امي عاوزة تتسوق فقالتلي انزل على مرات عمك سوسو واتغدى عندها فأنا انبسطت

, سكس حصان , عرب نار , نيك مصرية , افلام سكس , نيك امهات,
واقولتدي فرصتي عشان انيكها نزلت عندها وكان عمي في الشغل بروح بالليل فدخلت سلمت عليها و قعدت اتفرج على مسلسل وهي راحت تحضر الغدا فروحت وراهازي كاني بدي اخد ازازة مية وحكيت فطيزها الملبن الكبيرة رحنا اتغدينا وكان زبي منتصب مبين وسوسو منتبها وبتطلع عليه و بندردش بعد ما خلصنا راحت سوسو و حضرت كاسة قهوة ادتني القهوة وقلتلي رايحة استحمى فقلت دي فرصتك عشان تنيكها وهي بتستحما رنيت على تلفونها واخدت قولتلها في اتصال عليك ففتحت باب الحمام تاخد التلفون رحت أنا خابط باب الحمام وداخل عليها وشوفت احلا جسم مرا بزاز كبيرة وخصر منحوت وكس عليه شوية شعر

, مشاهدة سكس محارم , سكس امهات مترجم , مشاهدة سكس حصان , افلام نيك زوجة , سكس اخوات , سكس امهات ,
محلياه مسكتها وطبيت بوس فيها وهي تخبط في وتصرخ واول ما دخل زب في كسها هديت وبدت تتجاوب معي وامص بشفايف بعض ونزلت على بزازها هريتهم مص ورجعت كملت نيك في كسها فوقفت واقلتلي تعالى على سرير حملتها زي العروسة وعلى غرفة النوم بعد ماهريت بزازها مص روح على كسها مصيتة لحد ما جابت مية كسها. ولفيت طيزها ودخلت زبي في خرم طيزها كان واسع كان عمي ينيكها في طيزها . فرحت طالب نيك في طيزه لحد ما جبتهم جواها وص ت كل يوم انزل انيكها لمدة سنتين
,


كان لازم اخون زوجى

كان لازم اخونه ابن القحبه
فكرت كتير هو انا مالييش كس زى النسوان؟
ليه يهملنى ويعرف غيرى وانا اللى مخلصه لزبه الخول
بيسهر بره وييجيلى متاخر وامسك زبه الاقيه مبلول من كساس الحريم
هو انا كسى كخه ؟
طيب اجوزنى ليه
ما يطلقنى
قلت انا قررت وصممت اخونه
كل الشباب يتمنونى وكل الشمحطيه عاوزنى
لالا لن اذهب بعيد
لن اخرج بره

واطلع بره ليه
عندى ابنى زبه كبير وحلو وقوى
عندى اخو جوزى بيبص لى بصات اعجاب
كل البيت والاقارب عارفين ان الخول جوزى مطنشنى
حقوق كسى ضاعت مع زوجى
جسمى عاوز تدليك
كسى محتاج نيك
عاوزه اعيش واتمتع
اخو جوزى عنده مكتبه روحت مشيت فلا الشارع قدامه وبصيت له وشاورت له باغراء
نده عليا وروحت له قلت له عاوزه اشوف اخوك فين؟
قالى تعالى ما تتعبيش نفسك زمانه مع .وسكت
,سكس على الكام ,نسوانجى , قصص سكس , سكس ديوث ,سكس اجنبى ,

قلت له كمل قال ما انتى عارفه دخلت المكتبه وبدات اتفرج واتمايص بدلع واخبط فيه وانا فايته من قدامه
شوفت حاجه بين وراكه بتكبر فرحت ..قام وقف ومسكه ومخبيه ..بص ليا وبص للباب وقالى ان انا خساره
وراح قفل الباب
فرشت مرتبه على الارض وقام وخبطنى زب فى ساعه وفضل يبهدل فياا ومتعنى

كان لازم اخونه واحط شرفه فى الارض

حمايا بينيك امى والسبب مراتى


, سكس مصرى , سكس محارم , سكس حصان , صور نيك ,

توقفت لما قالت مراتى لامي : زمانه جاى يا لبوة جهزى نفسك انتى بس
طبعاً انا كنت سامع الكلام ومش قادر اسكت وعايز اطلع لأمى أدبحها بس قولت راحأعرف مين هو اللى مراتى بتدخله بيتى وبينيك امى على سريرى وأشوفه يمكن يكون بينيك مراتى هى كمان وبعدين لاقيت أمى بدأت تقلع العباية وكانت لابسة قميص نوم طويل راحت قلعاه هو كمان وسألت مراتى ( هو هيجى أمتى ) مراتى قلتلها ( على وصول يا لبوة ) راحت امى قالعة الكلوت والسنتيان وهنا أتفاجئت أن زبرى وقف جامد لأنها كانت أول مرة أشوف امى عريانة أدامى وكان جسمها نار وبزازها طرية وأد كف الأيد وطيزها مدورة وناشفة وطبعاً جسمها ابيض زى الحليب وكسها كان نضيف جداً مفيهوش شعراية وراحت فاتحة شنطتها وطلعت قميص نوم شكله لوحده يهيج كان قصير يدوب مغطى نص طيزها وبزازها طالع نصهم بره القميص وهو أصلاً شبك فكانت حلمات بزها طالعة من الخروم الموجودة فى القميص وطلعت أزازة برفان ورشت منها على جسمها وبعدين جرس الباب رن ومراتى فتحت الباب وسمعت صوت حمايا بره وأول امى ما سمعت صوته طلعت بسرعة على باب الشقة وهى بتقوله : انت جيت يا أسد
حمايا : أه جيت يا لبوة وهبردك

أمى : مش قادرة هولع على زبرك واحشنى موت
مراتى : واحشك أيه يا شرموطة انتى مش كنتى هنا من يومين لحقتى يوحشك
أمى : ده بيوحشنى بعد ما بيمشى على طول مش بقدر استغنى عنه ابداً
مراتى : طب خلصى علشان يلحق يتغدى ويمشى قبل ابنك ما ييجى من الشغل
أمى : طب اعمليلنا جمبرى وأستاكوزا علشان ابوكى لازم يعوض اللى هيعمله دلوقتى
مراتى : يا لبوة عايزانى اعمل جمبرى واستاكوزا من فلوس جوزى ؟ هو هيصرف على ابويا ياشرموطة !!
أمى : وهما هيروحوا بعيد ما هينزلوا فى كس ام جوزك برضه
الحوار ده كان شغال وأمى بتقلع حمايا هدومه وبتبوس جسمه حتة حتة وكان شكلها هايجة أوى ومولعة والغريب أن انا كمان كنت هايج أوى على المنظر وبعدين امى نزلت عند زبره وفضلت تدعك فيه من على الشورت لغاية ما الشورت بدأ يتبل راحت منزله الشورت وهنا كانت الصدمة كبيرة عليا لاقيت أكبر زبر شفته فى حياتى أكبر من الأزبار الموجودة فى افلام السكس كان اسود زى الفحم وطوله حوالى 25 سنتى وهو نايم وتخين جداً لدرجة أنى كنت خايف على أمى منه بس افتكرت أنها مش أول مرة وأكيد متعودة عليه المهم امى اول ما شافت زبره راحت مسكتوه وبدأت تمص فيه كأنها بتمص عسلية بس من كبر حجمه كانت بتدخل راس زبره بس فى بوقها لغاية ما زبره وقف وبقى أكبر من الأول بكتير حتى راسه كانت كبيرة على بوقها راح موقفها قدامه ومقطع القميص وشالها ونيمها على ضهرها وراح نازل بلسانه على كسها ياكل فيه ويمصه ويدخل لسانه فى كسها وهو بيفرك حلمة بزها بأيده وأمى بتتلوى تحت لسانه وتصرخ وتقوله مش قادرة دخله عايزاه يقطع كسى دلوقتى دخلللللله. راح حمايا قاعد على ركبه قدام كسها ورفع رجليها على كتفه ودعك راس زبره فى خرم كسها مرتين وبدء يدخله واحدة واحدة وأول راسه مادخلت فى كس امى لقيت زبرى بيعلن الثورة عليا واللبن بينزل منه بالكيلو وغرق الشورت بتاعى وغرق البنطلون كمان من كتر اللبن بس برضه فضل زبرى واقف وانا بتفرج على حمايا وهو بيغوص فى الكس اللى انا نزلت منه بزبره العملاق اللى دخل جزء كبير منه دلوقتى فى عمق رحم أمى وكان حمايا مستمر فى أدخال الباقى منه لدرجة أنى حسيت أنى هلاقى زبره طالع من بوق أمى لغاية لما بيوضه لزقت على خرم طيزها وأصبح زبر حمايا بالكامل مرتكز داخل رحم امى وموجود فى نفس المكان اللى انا كنت فيه من ( 22 ) سنة ولاقيت زبرى بينزل تانى من شدة المنظر اللى انا شايفه وبعد أما حمايا دخل زبره كله بداء فى عملية أدخال وأخراج العملاق ده فى كس امى بشكل منتظم وبدأت امى صوتها يعلى نتيجة عملية التوسيع اللى زبر حمايا بيعملها فى كسها ولاقيت مراتى جاية من المطبخ جرى وبتقول لأمى : وطى صوتك شوية يا لبوة الجيران هيسمعوكى انتى لازم كل مرة تعملى الفضيحة دى. أمى ردت عليها وقالت : مش قااااااادرة … زبر ابوكى بيعضنى فى كسى من جوه. راحت مراتى قربت منهم وبعبصت امى فى طيزها وقالتلها : ما هو كل مرة بيفشخك يا لبوة وبرضه بتجيله تانى أستحملى بقى.
أمى : انتى بتبعصينى فى طيزى يا لبوة !! مش كفاية زبر ابوكى اللى بيقطع كسى.
مراتى : ولسه زبر اخويا جايلك كمان شوية وهيفلق كسك ويوسعه اكتر
أمى : ليه الراجل و ابنه فى يوم واحد !!! مش هاقدر يا ناس
مراتى : خليكى فى زبر ابويا اللى بيحشى فى كسك دلوقتى وبعدين فكرى فى زبر اخويا لما ييجى.
و أستمر حمايا أكتر من (50 ) دقيقة فى عملية دك حصون كس أمى بمدفعية زبره التقيلة وبكافة الأوضاع وفى النهاية أنفجر بركان لبن من زبره داخل أعماق رحم أمى معلناً القضاء على اللى باقى من عرض أمى وشرفها بشكل كامل وفضل ينزل لبنه فى كسها لمدة خمس دقايق كاملة نزل فيهم أكتر من نصف كيلو من اللبن الصافى ملى بيه رحم أمى بالكامل وكنت حاسس أن بطن أمى كانت بتكبر كل ما ينزل لبن حتى أنه بعد خروج زبره من كسها فضل كس أمى يخرج اللبن الزيادة لمدة ربع ساعة تقريباً طبعاً انا جبتهم أربع مرات خلال الفرجة على النيكة العظيمة دى وبعد ما شوفت كمية اللبن اللى نزلت من زبر حمايا وفى كل العمق ده قولت أن أكيد أمى حبلت دلوقتى من حمايا.



,


لا يا ابني مش كده
اسمي صفوت وسني 25 سنه وحيد امي وابويا لسه متخرج من كلية التجاره ومش بشتغل ابيض البشره جسمي مشعر طويل ومش مليان ماليش تجارب جنسيه اكتر من الفرجه علي الصور العريانه او لما اكون راكب المترو او الاتوبيس ويكون زحمه واكون واقف ورا ست وزوبري يقف وافضل احكه فيها لحد ما لبني ينزل ماما ست جميله جدا بيضه مليانه شعرها قصير بزازها كبيره كمان بطنها حلوه مش كبيره والا طيازها طريه اوي اوي سنها 45 سنه وبابا سنه 58 سنه ماما مديره بنك وطبعا مكنتش بفكر فيها ابدا من الناحيه الجنسيه لانها ست صارمه ولما كنت صغير كانت بتضربني علي اي غلطه علي عكس بابا الي كان دايما متساهل معايا والبدايه كانت يوم سبت بابا في شغله وماما طبعا كانت اجازه من البنك وانا نايم والجو حر فكنت بالفنله والكلوت ولقيت ماما بتصحيني وطبعا الواحد لما بيصحا بيكون بتاعه واقف المهم صحيت وقلتلها خير يا ماما بتصخيني ليه انا مش ورايا حاجه قالتلي قوم شوف في مشكله في الحمام غرقان ميه قلتلها حاضر وقمت دخلت الحمام وعرفت ان الوصله بتاعه الشطاف مقطوعه وعاوزه تتغير قلتلها لازم سباك يا ماما قالتلي سباك


, سكس حيوانات , افلام نيك , سكس عربى , نيك بنت , عرب نار,
علي ايه في وصله جديده عندنا هجيبهالك وانت تفك القديمه وتركب الجديده قلتلها حاضر وفعلا لقيتها جايبه واصله جديده وعلشان افك القديمه واغيرها لازم انام علي ضهري لان الحمام ضيق والتواليت مزنوق ابتديت افك الوصله القديمه وافتكرت انه لازم ااقفل المحبس العمومي فقلتلها يا ماما لو سمحتي اقفلي المحبس العمومي علشان الميه تقفل قالتلي حاضر وكان لازم تقف فوقي علشان تقفل المحبس وكانت لابسه جلابيه قصيره ولقيتها بتقولي وسع شويه وراحت حاطه رجل تحت باطي اليمين والتانيه تحت باطي الشمال وابتدت تشب لفوق علشان تتطول المحبس وانا لقيت وشي بيت وراكها وكانت مش لابسه كلوت وكسها الكبير المنفوخ قدام عيني وزنبورها باظظ منه وشفاتيره مدلدله منظر جميييييييييل خلي زوبري وقف اووووووووي وفجاءه امي رجلها اتزحلقت ووقعت عليا وانا نايم علي ضهري ولقيتها قاعده علي زوبري وحست بيه راشق في كسها عملت نفسي مش واخد بالي وعملت تني بساعدها تقف وانا بحك زوبري فيها وانا ماسكها من تحت باطها وبحاول
ارفعها لفوق ويعدين اسيبها تقع في حجري وزبري يخبط في كسها لقيتها مش ممانعه لانها هاجت وبعدين راحت عامله نفسها بتقع وقعدت بكسها علي وشي شميت ريحه كسها ومن غير ما احس لقيت لساني بيلحس كسها وهي تقوم وتعد علي لساني وتقولي انت بتعمل ايه يا قليل الادب عيب كده قلتلها يا ماما انتي الي بتقعي يعني اعمل ايه ورحت شافط كسها اوووووووي ليتها بتقول اهههه اهههه يالا يالا خلص وانا ماسك شفاتير كسها بشفايفي اوووووي ورحت موقعها علي ضهرها وفاشخ وراكها وبؤي في كسها بيشفط زنبورها الكبير وايدي بتفعص في بزازها وهي بتحاول تهرب مني او بتحسسني انها مش مبسوطه وبزوم وتئن اووو اووووووو قوم بقه يا كلب قلتلها انا مش كلب يا لبوه يا شرموطه انتي عاوزه تتناكي وهي اول ملقتني بشتمها هاجت اكتر فهمت انها بتحب تتشتم وقلت فرصه اخلص طاري منها ياما ضربتني ور

, تحميل افلام سكس , قصص سكس , صور كس, افلام نيك , سكس امهات, سكس مصرى , سكس محارم ,

↑このページのトップヘ